Klar :)

Nu är jag klar med min sockerkaka , & jag är riktigt stolt . Får dock inte provsmaka förrän imorgon , hihi :)

Nu är jag helt inne i det här med att baka , så jag sitter på nätet & kollar överallt efter smarriga recept ! Här lovas bakning ! Frysen kommer vara full av smaskigheter ! :)

Har ännu
inte skrivit klar den där sagan , lär väl göra det .. Kan ju lika gärna vänta på Alexandra som slutar jobba klockan 2-3 eller något , så kan hon komma & säga god natt , haha :)

Råkade nyss zappa in Scrubs på en kanal . Serien har tydligen börjat sändas från början igen , skitkul att se , haha !

Nej , dags för arbetet ..

Kommentarer
Postat av: Mattias

bjud på sockerkaka :P

2008-06-03 @ 01:14:07
URL: http://galvpojkarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0