Jumper

Så .. Nu har Yasmine & Sonny precis åkt . Vi kollade på filmen Jumper , som jag redan har sett , men fortfarande bra . Den kan jag faktiskt rekomendera :)
Vi satt & tjålade ett tag , sen gick vi upp på stan & köpte pizza & tog med hem hit , mys ! :)
Har tvättat nu under kvällen , ska snart ner i tvättstugan & hämta allt ..



Förresten .. Skorna som jag pratade om , är bara ett par enkla ballerina-skor , men jag tyckte de var lite söta iaf :)
Tyvärr finns skorna bara i vitt & blommigt , så de får bli ett par vita isf :)
Bara 129:- , som hittat ! :)

Lindex Shop Online - Ballerinaskor



Nej , nu måste jag kila ner till tvättstugan , sen är det läggdags !
Natti !

(Kika in misswictoria.bilddagboken.se för mer bilder) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0