Jobb , jobb & åter jobb

Jahapp , får lov att jobba imorgon ändå .. Ska vara med på öppningen , eftersom jag har öppningsvecka nästa vecka .. Är alltså inte ledig .. Ska jobba 7-16 hela veckan .. Kul .. När det är Ludvika Festen & allt ..
Kommer vara här på jobbet , bakfull som ett as på lördagen eftersom det är Pain på kvällen . Han börjar spela kl 24.00 , så kvällen kommer bli lång ..
Nu är jag själv på jobbet , Ida har åkt iväg en sväng . Micke lämnade mig själv här i morse också .. Det är faktiskt lite läskigt .. Haha .. När jag inte kan allt än , blir det nervöst .. Haha ..

Börjar bli hungrig nu .. Och jag har ingen matlåda med mig , eftersom jag åt ute igår .. Det är drygt .. Får väl springa över till Sibylla åter igen .. Funderar faktiskt på en korv med mos nu .. & massa vitlökssås , mums ! :D


Kommentarer
Postat av: Minken

Jobba inte ihjäl dig bara :)



Tack för fin kommentar. Att gå på gym låter inte alls dumt, det skulle jag också behöva... (innan min 30-årskula på magen blir för stor, haha).



Är det Linuxmaskinen som dör och hänger sig? Givetvis kan det hända att Linux låser sig fullständigt, men vad är du för en brutal datoranvändare egentligen? Din huvudbild på bloggen länkas numera till /images/namnls011210534646.jpg, som inte finns. Vad den ursprungliga bilden hette minns jag inte. Men att ändra på bloggen i Linux ska inte vara någon fara tycker jag. Är som du kanske förstår ingen fanatiker av att ge Linuxsupport på detta sätt, men jag kan ju inte säga nej till dig - eller? ;) (Kolla in forumet på www.datormagazin.se om du vill ha Linuxsupport).



Hoppas du får en bra dag!



(Btw, det är OK att du kallar mig Minken :))

2008-06-19 @ 00:11:55
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0