Internet krånglar ..

Som vanligt .. Jag blir galen ! Snart måste jag skaffa eget internet , istället för att snika från grannen . Det här går verkligen inte , jag blir snart galen ! Kunde inte blogga i morse heller ..
Somnade rätt tidigt hos Niklas igår , men vaknade halv sex & väckte Niklas . Han blev skitsur , för att jag hade väckt honom .. Men va fan .. Jag vaknar aldrig på nätterna , så min första instinkt var att vi hade försovit oss . Jag tittade dock aldrig på klockan . Somnade om lika lätt igen & klev upp tjugo i sju . Död som en sill .. Grr . Gå hem , äta frukost , göra om min matlåda .. Och sedan traska ner hit . Nu sitter jag här ..

Och vet ni vad ? Haha , jag är klantig !  Jag fick ju lov att göra om min matlåda , vet ni varför ? :p
För jag hade den med i påsen med alla grejer jag hade med till Niklas . (Mos & skinka i matlådan) På något vis , hade moset blivit "rinnigt" under natten , så det hade läckt ut "mosvatten" på mina byxor . BLÄÄ . Så jag fick lov att skölja upp de lite snabbt , så nu har jag mina mysbyxor på mig här i butiken . Haha , sexigt :p

Nej , dags att jobba nu . Slutar vid fem , så bloggar säkert en gång till eller två härifrån , ha en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0