Hejsan

Var lite trött i morse , så jag hann aldrig blogga . Nu är jag hemma igen , har nyss haft besök , så nu har jag smakat på min sockerkaka , den var ju självklart jättegod . Haha , duktig jag är :) Nu måste jag bara äta nån lunch ? Annars tar jag med mig en croassiant , till skolan , & smaskar där .. Börjar iofs inte förrän om en timme , så än har jag tid ! :)
Vad ska ni göra för skoj idag då ? :)
Jag tror att jag & Alexander ska ut med kanoten , kanske Alexandra också , men ggr så ont i armarna man får av det ! Helt hemskt vad otränad man är ! Haha ..

Bara fordon idag då , är lite drygt . Vet heller inte hur jag ska kunna få in mina tre nationella prov i engelska som jag har missat ? Måste fan ha mitt VG , annars blir jag sur .
Ska skicka iväg min saga & hela mitt arbete nu iallafall . Blev klar med det någongång i natt , tänker inte säga när , annars skäller ni på mig . Men nu är jag klar iaf ! :) Hurra för mig !

Nej , mat nu ! Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0