Glass

Åkte till skolan igen efter lunch . Roger kom in i klassrummet & frågade om alla hade 20 kronor på sig . Alla blev helt frågande . Han sa ; Jag tycker vi går ner till Sibylla & tar oss en glass , de som inte har pengar , får låna av mig . Riktigt nice ! Så hela klassen begav sig till Sibylla & åt glass . Efter det så slutade vi :)

Yasmine , Sandra & Alexandra följde med hem till mig , nu är det bara Yasmine som är kvar . Vi ligger ute & solar .

Riktigt skönt , & jag har redan fått färg ! & mer ska det bli !
Dags att springa ut igen ! :)


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det var snällt av honom

2008-06-03 @ 18:58:15
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0