Fredag , löningshelg & Ludvika festen !

Kan det bli bättre ? :)
Har fortfarande ont i ögat dock , men jag ska sluta åma mig över det . Ikväll ska jag ha kul ! Nå så fruktansvärt också ! Tjejerna + Sonny kommer hem till mig efter jobbet , då blir det fix & förfest ! För ikväll ska vi ha roligt ! :)
Funderar på att göra slingor ikväll också .. Men det tar ju sån tid , det är ju bara det. . Aja , det visar sig iallafall .
Mycket bilder kommer upp i natt eller imorgon , hehe :)

Ha det förträffligt idag ! :)

Kommentarer
Postat av: Minken

Looking forward to it! Ring gärna på fyllan ;) Om ingen annan mot förmodan vill prata med dig.



Ha en suverän dag du med! Och ta hand om ögat.

2008-06-27 @ 12:47:00
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0