Fittnylle

Jag blir så jävla lack . Alltid samma visa , om & om igen . Jag orkar fan inte mer . Vad fan tror du att du håller på med ? Äger du världen eller ? Äger du mig ? Ditt jävla fuckface , du kan ju bara dra om du ska hålla på så här ! Det är fan inte acceptabelt ! Inte för fem öre ! Att så mitt framför ansiktet & ljuga om något så uppenbart ? Helt sinnessjukt . Det värsta är att du inte kommer komma ihåg ett skit imorgon . Men du passar väl på ? För allt är precis likadant , varenda jävla gång du har druckit ! Jag blir så jävla lack ! Så jävla trött ! Nu får det fan vara nog !!

Ska det  vara , ska det  vara på riktigt .

ALLT HAR BARA VARIT PÅ LÅTSAS . HELA TIDEN !!!

Kommentarer
Postat av: Minken

:(



Jag vågar inte fråga vad som har hänt, men vem är det som har gjort dig väldigt illa inatt? Stackars dig. Bra att du säger ifrån!



Hoppas du mår bättre senare.

2008-06-06 @ 12:34:06
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0