Back from work .

Självklart skulle det väl börja spöregna när det var dags för mig att gå hem ! Jag fick som tur var låna ett paraply på jobbet , så jag kunde gå ut iaf , men så snäll som min pappa är , kommer han & hämtar mig efter halva vägen & skjutsar hem mig :) Jag slapp iallafall bli så blöt om fötterna :)

Nu är jag hemma . Har varit hemma i över en timme , utan att ha gjort någonting . Men snart ska det bli ändring på det . Ska bränna en asbra skiva nu , sen vrida på volymen på stereon & sätta igång med att städa ! Haha . Sen ska jag belöna mig själv , med god mat & lite snask i soffan i kväll ! Låter inte det som en bra idé ? :D



Jag är faktiskt jättehungrig , så jag lär nog sätta fart med att städa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0