ÄNTLIGEN !

Nu har jag äntligen fått mitt internet , & huuu så bra det funkar ! Inte ett enda avbrott på 3 timmar ! Helt fantastiskt ! :)

Kom hem vid kvart över fyra , halv fem kommer den där snubben hit & sätter fart på internet åt mig :) Hihi ..
Strax efter det får jag besök av Jens & Björn som kommer upp & säger hej & tjålar lite skit .. Det var trevligt !

Nu sitter jag hemma & funderar på vad jag ska äta . Orkar inte laga nå mat :( Och får inte lön förrän efter midnatt . Humhum , vad gör man då ? Joooo , en ugnspannkaka ! Yey , där kom jag på det ! Men fan då .. Jag har ingen sylt ! :( Får gå med socker ..


Yasmine & Sonny kommer hit imorgon kväll istället , mys :)
Nu ska jag äta , sen duscha .. Kanske bloggar lite senare !

Kommentarer
Postat av: Minken

Grattis till dig och ditt egna internet! :D



När jag läser din blogg inser jag hur ensam jag är. Inte i syfte att tycka synd om mig själv, utan ett konstaterande. Jag tycker du ska tänka på hur bra du har det, Wictoria, med många fina vänner runt dig. Gosa lite med Nikke från mig med? :o)

2008-06-24 @ 20:18:01
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Minken

Hörrö, din digitala pingla! Du har inte berättat att du var kandidat nummer 5 i Ludvikas Lucia år 2007?! Du är ju söt! Och du hade passat klockrent som Lucia. Jag hade röstat på dig alla gånger och alla dagar i veckan!



Tack för din fina kommentar. Du verkar vara precis lika godhjärtad som jag är, vilket gör mig glad. Tur att jag inte är helt ensam om att vara godhjärtad här ute :)



Hade du givit honom en tia om du hade haft en på dig? Just dagen innan lön är ingen bra dag att tigga folk på pengar. Nästan så jag ska ut imorgon och leta upp en uteliggare, för att ge honom en tjuga (jo, kaffet är säkert dyrare här i stan) så han blir glad! Som kompensation för din saknade tia :)



Är det något naket i filmen då? I så fall ska jag överväga att se den, hihi. Lite nakna bröst räcker långt, behöver inte vara hela paketeringen. Romantiska filmer i sig har jag ingenting emot. Se bara på mitt filmstips om The Lake House.



Ha en god natts sömn och en bra dag imorgon, du varma Wictoria!

2008-06-24 @ 22:01:50
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0