Allt jag tänker på är dig ..

Jag håller på & blir galen , tror jag . Jag kan inte tänka på någonting annat än dig . Gjorde jag rätt eller fel ? Jag antar att du inte har någon aning om vad som hände egentligen . Jag har heller ingen aning om när & varför allt gick så fel ?
Det är hela tiden du som har hävdat att det inte är si & så . Jag har väl bara fått lov att acceptera det , men nu helt plötsligt passar det inte dig , då tar du tillfället i akt . Mitt framför ögonen på mig ? Hur kan man sjunka så lågt ? Jag förstår faktiskt inte hur du tänker ibland . Ska jag förlåta dig , acceptera situationen & leva på som förut , eller tacka för mig & gå vidare ? Jag är inte helt säker ..

Jag tänker på dig jämt , hela tiden , varje natt . Jag blir snart tokig utan dig .. Det gör mig vansinnig . Att inte ha dig i närheten , den där känslan bara .. försvinner inte .
Jag tycker ju fortfarande om dig ..

Vad gör jag ?

Kommentarer
Postat av: Minken

>Vad gör jag ?



Ledsen att behöva säga det här och i textform, men du håller på att bli vuxen - den hårda vägen, min kära digitala pingla.



Ett tips är att alltid vara ärlig mot dig själv och följ ditt hjärtas röst.

2008-06-09 @ 17:13:54
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0