Yasmine

Nu ikväll har jag varit med henne , trevligt :) Vi har mest slappat & tagit det lugnt . Åt makaroner med carbonara . Mums ! :)
Tvätten hänger kvar i tvättstugan & torkar , lika bra , så det verkligen blir torrt :) Jag ska snart hoppa in i duschen , sen försöka sova tidigt idag . För en gångs skull ! Vet att det inte kommer bli så , men man kan väl försöka :)



Här är förresten klädförvaringssystemet jag tänkte mig , fast lite kortare , annars får det nog inte plats . Det är ju så bra med Ikea , för då får man ju plocka ihop det precis som man vill ha det . SUPER !

Dags att hoppa in i duschen nu då ! Ha en härlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Annie

Ikea e super! Köpte ett av deras garderobssystem nyss. Blev så sjukt bra när man satte upp de! :)

2008-07-12 @ 16:42:08
URL: http://annie82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0