Wicky-wee

Det är jag det :) Hade verkligen jätte trevligt igår ! Åkte först hem till Ida , ut till Jägarnäs , där satt jag , Mika , Ida , Anna & Fredrik & tjålade & hade det trevligt . Åt lite mat , räkor , sallad & rostat bröd . Efterrätt med kladdkaka & glass ! :)
Senare mot kvällningen bar det av hem till Anna & Fredrik , för att fortsätta där , innan det var dags för utgång .
Kvällen var helt perfekt ! :)
Jag & Niklas sov här hemma istället för att gå hem till honom , så  vi ska knata dit snart .. Ska sova där hela veckan , så jag inte kommer för sent till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Minken

Härligt att höra att du har det bra!

2008-07-20 @ 13:45:47
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0