Varmt

Fy fasen vad varmt det är nu ! Jag glädjs åt alla som får vara ute i det fina vädret , njuta , sola & bada . Men jag får sitta här ..  25 grader i butiken för tillfället , jävligt skönt , men vänta bara tills i eftermiddag . Kommer stiga till ca 30 . Fy fan , då tror man att man ska smälta bort ! Men bara en vecka kvar efter de här nu .. Och jag tror att jag får vara ledig imorgon . Det ska bli så himla skönt att komma ut till Malingsbo igen .

Löning idag förresten ! Så jävla nice :) Plus de pengarna jag lånat ut , får jag tillbaka , med ränta :) Tjihi , pengar , pengar .. Jag badar i mitt pengahav :D Haha .. Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Linnea

usch va jobbit att jobba... ;)

2008-07-25 @ 11:46:08
URL: http://linneamarksell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0