Vad har hänt ?

Helt plötsligt har det trillat in nästan 200 unika besökare här på sidan :) Gud så trevligt ! :)

Dagen idag har bara varit städ-dag sedan jag kom hem från jobbet , så jag har inte riktigt haft tid att blogga . Alexandra var upp här med sin släktings unge Emanuel , jättesöt ! :) Framåt kvällningen gick jag hem till Niklas & åt mat . Nu har jag bara varit hem en vända & hämtat lite grejer , nu är jag på väg tillbaka dit . Ted & Sara har kommit . Vi ska ut & sätta oss på en filt & spela lite kort & mysa lite !  En helt perfekt lördag ! :)

Imorgon blir det nog lite mer tid för bloggning ! Ha en super-kväll !

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till så många besökare!

Första gången jag var här idag, så nu fick du ju en till ;)

2008-07-13 @ 17:43:33
URL: http://lindas-lantbruk.se/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0