Roller coaster Tycoon

Jag fick hem spelet i förrgår , & igår kväll var jag helt fast . Har inte spelat det på flera år ! Hade helt glömt bort hur kul det var ! :) Hihi ..

Pappa & Lisa var hem & fikade hos mig igår , sen följde jag med de hem & åt . Gott det var med "hemma-mat" igen . Haha , knäpp jag är !
Pappa har fixat mitt toa skåp idag också , så idag ska jag hem  & pyssla ! :) Kanske får ordning nån gång iaf ? :) Hihi ..

Alexandra & Yasmine kommer hem ikväll , kul kul ! Och min älskling kommer också hem , massa mys mys mys !

Kommentarer
Postat av: Max

Svar: Tack så mycket Wictoria ;) spännande att folk gillar mina bilder!

2008-07-17 @ 15:58:13
URL: http://lightroom.blogg.se/
Postat av: Majken

Hej! Tack för din kommentar. Jag vet inte om MerTrafik ger så himla mycket besökare, men där finns en del trevliga bloggar.

2008-07-17 @ 19:35:48
URL: http://metrobloggen.se/majkenssylta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0