Mys !

Igår kom äntligen min älskling hem ! Han hade ju bränt sig på händerna , & det var inte direkt mysigt kan jag ju tala om .. Stora jäkla variga köttsår ! Huvaligen ! :( Mycket mys ! Låg & pratade & kramades till klockan var närmare två , vilket resulterade till att jag är jättetrött idag på jobbet .. Men det är ju bara mitt eget fel . Haha ..

Tre timmar kvar på jobbet nu då , sen förmodligen hem & bara ta det lugnt idag .. Ska ju jobba imorgon med så .. Om två veckor går jag på semester ! Ska blir så jäkla skönt ! Men det har faktiskt varit riktigt kul att vara här hela sommaren , pengarna , sysselsättningen , & självklart arbetskamraterna :)

Kommentarer
Postat av: Wictoria

hehe Desamma :D

2008-07-18 @ 18:10:44
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0