Lite ledigt

Jihi , efter jobbet sticker jag & Niklas till Malingsbo iallafall . Ska bli så skönt att komma iväg & koppla av lite .. På landet .. Haha .. Fiska lite . Kanske rida & ta långa kvällspromenader , kanske ett dopp eller två i älven ? :) Jag behöver verkligen lite avkoppling nu ..

Är visserligen ledig tisdag & onsdag nästa vecka , men då ska ju jag & Yasmine upp till Rättvik . Vill så jävla gärna upp dit på onsdag kväll också , för att kolla på Mamma Mia på Drive-in bion .. Men jag jobbar ju på torsdagen igen .. Menmen , vi får se hur det blir .

Karin sticker imorgon kväll till Bulgarien . Är så himla avis på henne , så det finns inte . Men i helgen ska jag också sola ! Tro mig ! :D

Kommentarer
Postat av: linnisabell

tack, känns bättre att veta lite hur det ser ut i andras ögen. ibland blir man blind när man ser sig själv, men klagar på alla andra..

2008-07-25 @ 15:49:08
URL: http://linnisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0