Ledig idag med ! :)

Kan ju faktiskt behövas , med tanke på att vi inte kom hem förrän klockan fem i morse . Då var det bara att sätta igång att bädda i ordning i soffan åt Yasmine , som skulle sova här .. Nu ligger hon & snusar & sover än :)

Kvällen var jättekul igår ! Har ju äntligen fått tillbaka min mobil , så det blev lite bilder .. Men ju mörkare det blev , ju sämre bilder blev det .. Tyvärr . Yasmine knäppt kort med sin kamera , så jag får be henne skicka lite bilder ..

Vi kom inte iväg förrän igår vid halv sex typ , var framme kring sju - halv åtta tiden , med tanke på alla kisspauser & min snabba shoppingrunda på Kupolen , som tog tio minuter :) . Knappt nå köer in alls , skönt som fasen . Rörde på sig hela tiden . Vi hittade ingen parkeringsplats förrän upp över tredje campingen , men det var en lyck-träff , för det var precis den campingen Susanne & de bodde på . Så vi gick in till dem & hade det trevligt en stund :)
Kön till Sibylla var ju otroligt lång , så vi började köa tidigt .. Eller jag . Yasmine & Alexander skulle bara ha korv , så de gick till nån annan snubbe ..
Efter maten gick vi ner till stranden & satte oss & myste lite . Kom fram nån kille på slutet som inte kunde förstå att vi inte bodde här & inte campade här , utan åkte hem varje natt ? - Ja , men ? Hur länge har ni gjort så här ? - Vadå så här ? Ääh , jag fattade ingenting om vad han pratade om .
Senare på kvällen träffade vi på Fredrik , Mikis , Rebecka & Morgan & David . Tjålade lite med dem .
Östlund tappade sedan bort våran bil , eller tja , närmare Ica , som han ställt bilen vid . Så jag (skämde ut mig) & frågade polisen efter vägen .. Haha :) Det var skoj !
Hel-lyckad kväll ! Rättvik på fredag igen ?

   
Jag , Alexander & Yasmine . På vägen upp .

   
På campingen . Yasmine , Kaj , Gustav & nå fler från Uddevalla ?

   
Det var som sagt ganksa mycket folk .. Överallt ..

   
Matdags .. Yasmine äter sina korvar , UTAN bröd --- Bron i Rättvik & folket på stranden .

   
Träffade på Ludvika folk .. Fredrik , Mikis , Rebecka , Morgan & David . Fredrik köpte sig en fin dekal :)

Nog om det . Nu är det för varmt för att sitta inne . Ska nu äta , sen iväg & bada , skulle jag tro :)
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0