Grejat

Nu har jag setat här vid datorn nästan hela kvällen & grejat .. Nu går ögonen snart i kors , så det är väl dags att sova snart .
Alexander stack till Vetlanda igår , Niklas stack till Norge idag . Alexandra & Yasmine m.fl  sticker till Örebro imorgon . Kul ! Alla sticker på semester , men jag då ? Ja , jag får vara hemma & jobba .. Banne mig om det inte är fint väder när jag har semester ! Hua !



Här är förresten halsbanden jag köpte i fredags , köpte en maaassa mer , men orkar inte lägg upp allt skräp här , haha ! :)
Dessutom fungerar inte "bilduppladdnings-verktyget" som det ska alltid .. Därför det är så dåligt med bilder , förlåt för det !

God natt alla !

Kommentarer
Postat av: Fashion

Sött halsband :D

2008-07-14 @ 09:18:59
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0