Godhjärtad ?

Okej , jag anser mig själv som godhjärtad nu faktiskt . Jag har lånat ut pengar , ganska mycket pengar också , till en vän i nöd . Även om jag också har lite kris med pengar . Eller tja , rättare sagt är jäkligt snål för tillfälet . (Väntar på min feta lön) Men ändå .. Lånar jag ut pengar med flera nollor .. Jag är snäll ! :)

En liten dryg timme kvar nu . Har varit jäkligt dött med folk idag , (konstigt nog?) Men det är skönt ändå .

Plattskärmen som var på rea på Elgiganten var slut idag ? De hade inte fått in några , & det gick inte att beställa . Jävla idioter ! De ska fan inte skylta om något de inte har hemma ! Lack jag blev .. Men det är väl som det är . Får väl nöja mig med den gamla så länge !

Mys med Yasmine & tvättmaskinen ikväll . Haha , kul kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0