God morgon sömntutor !

Nu är jag uppe så där tidigt igen .. Eller tja , jag har varit vaken en timme nu . Gick upp med Niklas för att äta frukost med honom . Nu sitter jag hemma & väntar på mamma som ska komma & hämta mig & skjutsa mig till jobbet ! Snällt av henne ! :)
Cryoniq pajjade min dator i förrgår , när han försökte sig på nå inställningar med grafiken . Så den får jag inte ens på nu . Känns ju jättekul .. Verkligen . Men nu har jag ju fått en dator av Niklas , så nu sitter jag vid den :)

Får se om det blir Power Meet idag eller imorgon . Imorgon skulle ju vara bättre . Vill iofs inte jobba då . Men kanske måste , om Ida nu är sjuk .
Nej , nog om bekymmer , måste hoppa i kläderna , sedan ut & möta mamma ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0