:)

Mamma kom hem med kläderna till mig igår . Allt passade förutom bikini-byxorna som blev fel storlek . Så de nya får jag imorgon redan :) Ååh , vad roligt det är med nya kläder ! Väntar bara på min semester , så jag kan ta på mig de istället för dessa fula arbetskläder .. Haha ..

Tvättade hela kvällen igår , fy så tråkigt ! Var klar med tvätten kring halv tolv , sen fick man lov att knata hem till Niklas , som redan låg & sov när jag kom dit . Sötnos . Kröp ner under det varma täcket med honom . Kärlek !

Idag , jobbar .. Slött . Läkstugan efter jobbet . Skönt . Mitt knä pajade ihop igår , så jag typ haltade , men det ska väl bli ordning på det idag .. Har beställt klipptid också , det ska bli skönt !  :)

Kanske åker ut till Niklas mamma redan imorgon , eller på lördag , beror på om jag ska jobba imorgon eller inte .. Om utifall att , blir det nog inte så myckt mer bloggande . & jag lovar fler bilder när min mobil kommer tillbaka från reparationen . Tycker inte om att ta upp min digtalkamera . Hatar den btw .. Grr . Min mobil <3 Saknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0