Drömbilen

Jag har drömt om den i snart ett år , & den är fortfarande en pärla i mina ögon , & jo , jag talar naturligtvis om den älskade Audi r8:an . Ca en & en halv miljon för en bil , ligger inte riktigt i min budget , men hade jag pengar så .. Jisses .
Billigaste på blocket nu ligger på 950 000:- , känns lite för mycket , men då med 7 månaders leveranstid . Haha . då har den ju sjunkit ännu 100 000:- i värde . Haha ..

Jag blir helt extas när jag kollar på blocket . Fy fan om ett par år . Sänker den halva värdet , så är jag nästintill beredd att köpa en . Fy fan , ni förstår inte !!! :D
Om det är någon som vill fånga mitt hjärta , så ge mig en sån här , haha :)


Kommentarer
Postat av: identity

älskar deras lysen :)

riktigt fet bil ;P inget man tackar nej till direkt =)

2008-07-15 @ 15:20:10
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0