Dagarna går i ett

Jag hinner knappt med att sitta vid datorn . Dagarna går så himla fort när man jobbar .
Tog 8-5 skiftet nu den här veckan som sagt , så det är bara gå upp , jobba , sen hem & sova i princip . Jag & Niklas somnade redan före tio igår . Så himla skönt . Men ändå har jag varit trött idag .. Måste verkligen lära mig att kunna gå & lägga mig så där tidigt om kvällarna jag med .. För fy så skönt det var ! :)

Idag ska jag först till läkstugan efter jobbet . Det ska bli riktigt skönt . Jag har jäteont i ryggen nu . Det är outhärdligt & framför allt jättejobbigt ! Efter det ska jag träffa Simon en sväng ! Det var jättelänge sedan ! Ta en kaffe eller något , skulle vara trevligt ! :)

Ska nog sova hemma i natt , så vi kan försöka hoppas på att bilder kommer upp idag ! :)
Ha en bra dag annars !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0