Bröllopsresan som blev en mardröm

Det är ju verkligen det värsta som kan hända. Att slumpen (ödet?) ska drabba en så.. Att bli mördad på sin bröllopsresa.. Jag blir så arg när jag läser sånt här ! Om världens alla rika människor skulle sänka som ens 1% av den förmägenhet de äger , skulle de kunna rädda hela jävla Afrika för fan . Jag blir så arg . Hade jag varit så rik , hade jag iallafall gjort någonting mer för välgörenhet än bara adoptera en unge .. Vänta tills den dagen jag är ekonomiskt oberoende , då ska jag bli lika maktfull som Hitler , & jag ska få med mig hela jävla kändishärvan att rädda världen !

Läs själva här .

Och ja, jag tänker STORT!

För övrigt har jag bara tagit det lugnt med Niklas idag . Jag har nån sorts klump i halsen , som vägrar försvinna . Kunde knappt äta i morse heller . Det är jättedrygt . Inte nog med det , så ramlade jag i vattnet i helgen & skrapade upp benet på en sten , så jag har skrapsår & ett stort blåmärke på benet som gör jätteont ! Kan knappt gå för fasen . Skitdrygt !

Nog om mig . Nu ska jag verkligen ta mig an att försöka ändra designen här på bloggen , får se hur det går .. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0