Bra dag ?

Min morgon har absolut inte varit den bästa ! Jag vaknar fem i åtta av att Niklas ringer , tack gode gud för det !
Varför ska jag alltid försova mig på måndag mornar ? :( Hoppar i kläderna , & rusar iväg . Ser att bussen åker ut från stationen , & jag kutar så fort jag bara orkar , över gågatan , men hinner iallafall inte med bussen . Det spöregnar ute & jag blir tvungen att gå dessa jobbiga kilometer till jobbet ! Lastbilar åker förbi & stänker ner mig med litervis av vatten . Jag kommer hit , genomdränkt , utan frukost i magen , jättehungrig , ska jag ställa mig här & ta emot kunder . Hann iallafall slänga ner ett äpple , som jag nu ätit till frukost . Glömde dessutom plånboken hemma , så jag kan inte gå över till Ica & köpa något heller . Tror ni jag är sur ? Grr ..

Fick dock ett sms nu . Jag är tydligen godhjärtad , kärleksfull , snäll , vacker & helt enkelt unik .. Det är väl bra ? Antar jag ? :)

Tillbaka till "the real life" nu då .. Jag tror jag börjar bli sjuk . Höll på att kollapsa imorse , huvudvärk & mår illa . Fan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0