Extra pengar

Micke ringde halv tio i morse & väckte mig . Johans son har blivit sjuk , så jag fick komma ner & jobba heldag idag istället :) Plus mina tre timmar igår . Skönt med lite extra pengar :)

Har redan börjat packa . Har redan 6 intresserade på lägenheten . Så jag kan bara hoppas på att jag blir av med den till nyår , det vore så himla skönt ! Och billigt framför allt !

Ikväll blir det mys hemma med Emil , packa lite & så . Jobba igen imorgon , sen till Blge , handla de sista julklapparna , sen mat hos Emils mormor :)

Blir nog en helskön helg ! Snart jul  också ... Pirr i magen .......

Kommentarer
Postat av: josefine

Trevlig blogg! :) Jätte rolig att läsa. :)

2009-01-12 @ 15:24:44
URL: http://josefineff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0