Sista dagen idag !

Sista dagen nu , och om cirka 3 timmar går jag på sommarens första semester , fy fan vad skönt !
Min syster & hennes nya kille kom till stan igår , så jag var upp & hälsade på dem en sväng . Riktigt trevlig kille , den där Danne :) Min faster & farbror kom också till stan igår , men de träffade jag inte förrän nyss då de var in här på Mekonomen .

Kvällen igår var rättså lugn . Var med Alexander mesta delen av kvällen . Niklas stövlade in hos mig halv tolv igår kväll med nån kompis . Inte var han då nykter . Men han ville inte sova , så han gick ut på stan igen & jag gick & la mig ..

Ikväll ska Yasmine bli firad ! Ska ut till Saxdalen & ha det lite trevligt ! :) Hoppas kvällen blir toppen !

Nej , nu ska jag jobba , så de här timmarna flyter förbi . Sen säger jag tack  & adjö till Mekonomen för den här sommaren , för hädanefter börjar bara mina helgjobb igen , haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0