Redo ?

Jag har funderat & funderat . Och jag har kommit fram till lösningen där jag tänker blogga om mina åsikter om vad som händer , allt möjligt . Politik , vardag , fest , mode (?) inredning , kärlek & vänskap . Något jag är bra på är det att lyssna & ge råd . Pep-talk , det är min grej ! :)
Så , varesig ni gillar mig eller inte , så är det helt upp till er om ni vill följa min blogg eller inte . Smartast gör du isf det genom att klicka på knappen här på sidan .. Annars behöver du inte komma tillbaka . Haha , där lät jag dum ! Förlåt !

I vilket fall som helst , så saknar jag Niklas grymt mycket . Och jag ska stå ut en hel vecka till utan honom ! Hemskt !
Får lov att jobba imorgon (på min semester) ! Andreas unge har fått feber , så vad gör man inte när man är vikarie ? :)

Så jag lär väl krypa till kojs nu , om jag ska orka upp imorgon . Så natti på er alla ! :)


Kommentarer
Postat av: krhnke

Skall hålla utkik.

2008-08-07 @ 00:19:26
URL: http://metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Angelica

visst är det jobbigt att sakna.. har ni distansförhållande eller är han bortrest? kram

2008-08-07 @ 03:07:16
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0