Framtidsdröm ?

Jag låg & funderade på det där igår .. Vad vill jag egentligen göra när jag blir "stor" ? Alltså efter skolan och så där .. Visst , jag går fordon , jag lär mig att skruva & meka , men det jag egentligen vill är ju att bli lackerare . Men sen då ? Vad händer om jag tröttnar ? Det kanske inte är alls det jag vill ?
Fan , jag vill inte bli vuxen alls egentligen . Det skrämmer mig !

Ända sedan jag såg filmen "Coyote Ugly" har jag velat öppna en bar & bli krögare . Hur kul skulle inte det vara ? Dansa & träffa människor jämt . Men då en krog i en större stad .. Men för det krävs pengar , erfarenhet , kurser , tillstånd & massa tjaffs . Men tänk dig .. Hur kul skulle inte det vara ? :)



Dromresan.se

Kommentarer
Postat av: Niklas

Coyote Ugly är ju så sjukt bra =)

2008-08-18 @ 22:48:55
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0