Så jävla bra !

Hej !
Nu mår jag fan bättre än jag gjort på vääldigt länge ! Jag lovar !
För det första så har grejerna kommit från Forever 21 , jag är så himlans nöjd ! Allting passar och sitter perfekt ! Jag är så glad ! Lätt värt pengarna , dock blev tullen dyr , det var tråkigt .. Men det är fortfarande värt det ! Ångrar det inte för en sekund ! :D


Här är kläderna , plus alla armband , men klänningen & väskan är inte med här ...


Här är klänningen på , men riktigt suddig bild . Sorry för det :)

Sen för det andra , så var det en tant som ringde mig idag & gav mig jätteglada besked :D
Hon berättade att jag fått lägenheten ! Så jag & pappa ska in senast på måndag & skriva papper , sen bär det av :)
Fan , kan saker bli bättre nu ? Jag är så glad så jag går upp i varv ! :D Sen ska man ut & träffa massa roligt folk imorgon med , det här kommer ju bli en superduper vecka :)

Allt som allt blev detta ; kläder + frakt + tull för mig ca 1200:- Men så grymt värt det ! Det tog exakt 7 dagar att få hem det från USA :)

Ha det bra gott folk , nu ska jag prova allt en gång till :)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Alltid roligt med beställningar. Speciellt när allt passar ;)

2008-04-29 @ 22:57:24
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: camilla [G l o s s y]

svar: åh va kul, ska kolla :P ha en bra dag

2008-04-30 @ 08:25:22
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Nat

väldans fin klänning

2008-04-30 @ 15:02:24
URL: http://Infatuation.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0