Ont i ryggen .

Fy , jag har så ont i ryggen idag ! Ni förstår inte ! Och inte vet jag vad jag har gjort heller .. Det är bra drygt .

Vaknade som vanligt i morse , lite för sent kanske .. Fick slänga i mig frukosten , sen rusa iväg till skolan.. Hade fordon hela dagen idag , & det var såå tråkigt . Det enda roliga som hände på hela dagen var typ när Alexandra sprutade rostskyddsfärg i håret på Sandra . Haha , hon var helt förtvivlad stackarn ! Kolla in Bdb för bilder .. :D
  Vad gjorde jag sen då ? Var med Alexander . Hade världens diskussioner om saker och ting . Arg jag blev ett tag där .. Men vi får väl se hur allt artar sig ..
  Nu är jag hemma , har precis spelat lite .. Sitter på brors dator , så det går ju iaf . Min är för seg . Funderar på att köpa en ny igen , men då får väl pappa spel eller nåt :p hehe ..

  Sov dags alldeles strax . Försöka tjata mig till ett matteprov imorgon , så jag får göra klart kursen nångång ..
  Och för alla er andra , ja , jag har faktiskt tvättat en maskin idag , & mer blir det imorgon :) Hehe ..

I try not to think at all .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0