Nacke .

Jaha , nu vaknade jag nyss & har så grymt ont i nacken . Jag måste fan sova helt galet ?
Har en lektion idag , får se om jag orkar gå på den .. Eller om jag blir hemma & gör mitt arbete om den grekiska mytologin istället :) Nån som har nån myt på lager ?
  Ååh , jag är så sugen på den där tröjan på Carlings . Får flörta lite med Marcus & Johanna , så de kan lägga undan en till den 25:e :) Eller , kan ju alltid ringa min syster i sånna fall ^^
  Dags att hoppa in i duschen nu då ..
Sen laga nå mat ? Men som vadå ? Makaroner ?

Och min bok är så spännande , btw ! Läs hela Wallander serien av Henning Mankell & Steig Larssons trilogi ! Så bra !

Ska kila . Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0