Lack

Jaha , skön dag idag . Vaknade många gånger idag innan jag klev upp . Tur att Simon ringde & väckte mig , annars hade jag säkerligen försovit mig .. Klev iaf upp kring elva , fick reda på att det var pannkaka i skolan , så jag åkte ju självklart dit & åt .. Sen prov i kraftöverföring , sjukt svårt . Var typ ingen som kunde , men några rätt kommer jag allt få :) Svestade lite på avgassystemet , sen bar det av hemåt , började slipa på moppen .. Tog pappas färg till hans gamla s40 , men den tog ju slut typ på en gång . Så fick åka till OK & handla ny färg . Hämtade upp Alexandra , så åkte vi till Landforsen & började slipa , putsa , skruva , lacka :) Nu är den mattsvart , så som du ville :) Hehe ..
Jag är fan nöjd , bättre det här än knallgult iallafall ..
Nu har vi typ blivit klara , har precis kommit hem , ska hoppa in i duschen nu , sen börja skriva en tidningsartikel eller nåt , till svenskaarbetet . Drygt .

Heldag imorgon i skolan också . Ska försöka fixa fästet till avgassystemet under & tomgången , sen är allt typ super :) Hehe ..
Sen på kvällen bär det av hem till Karin & fira henne en stund innan man ska hem & sova . Upp & jobba på lördag . Drygt , men välbehövda pengar rullar in :)

Du , åh , du . Du förstår inte . Jag är så glad , så lycklig ! Men huvudsaken är som du sa ; Vi är ju inte osams längre iallafall :) Jag är glad !!

I really want . But I can't . Not now . Maybe tomorrow ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0