Karin 17 år !

Jaha , vaknade idag , drog mig i sängen , lite för länge kanske .. Går ut & som vanligt startar inte moppen . Jag får ett nervöst sammanbrott åter igen , försöker ringa alla möjliga och be om skjuts , men tamejfan alla sover , jobbar eller är oanträffbara .. Fan , vad sur jag blev . Fick till slut tag på pappa som skjutsade mig till Mattias trafikskola , där det var dags för inskrivning :) Jag satt & väntade på resten av gänget , & de latmaskarna tar bilen ner , 150 meter . Fy !
Fick böcker , inloggningsuppgifter & 15 körlektioner från skolan , tackar tackar :)
Skolan sen då , gjorde inte mycket alls idag . Jo , jag & Simon skruvade upp en tvålpump typ :P Hehe . Slödag ..

Åkte hem efter skolan , skruvade isär moppen igen .. Fixade , jävlades , skrek & gorma , men nu funkar den :) Jag är jätteglad ! Den funkar på första trycket , ( om man nu kan säga så ? :P )
Senare på kvällen drog jag hem till Karin en sväng , och firade hennes födelsedag :) Grattis gumman ! . Käkade lite tårta , snackade lite skit & hade allmänt trevligt :) Synd bara att jag ska upp & jobba imorgon , att jag lär sova snart .. Hade gärna stannat en stund till ! Men det blir annat nästa år på 18-års dagen ;D
Åkte iaf ner till Alexander sen , satt & spelade lite kort , sen kom Sonja , & de spelade en vända lasergame .
Sen åkte vi en sväng i hennes nya pärla ;D Hehe ..

Nu är jag bara hemma & softar , värmer fötterna lite :)

Det kliar , det kliar . Jag ska låta bli , men det är svårt . Jag ska vänta . Jag har sagt det , jag ska göra det . Men faan , jag kan inte . Det är så jävla svårt ! Jag bara vill , vill , VILL !!

Give it to me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0