Jobb .

Jaha , vaknade i morse , sjukt ont i nacken . Vettefan hur jag har sovit i natt  ? Klockan ringde & ringde .. Fick väl lov att gå upp . Tänkte ta moppen till jobbet , men den startade inte som tur var , för det började snöa strax efter att jag kommit till jobbet . Jobbat hela dagen idag då , med Andreas som berättade om sin "fitt-kärring" till doktor .
Tyckte nästan synd om honom , men jag kunde inte låta bli att skratta :)

Nu ska jag sätta igång & städa mitt rum , ser ut som ett bombnedslag här . Fy . Ska slänga in lite tvätt i tvättmaskinen också , så jag får lite nytta gjort ..

Ikväll då ? Öla , hade jag tänkt , & träffa Alexandra & Franco en sväng också , sen får vi se vad som händer :)

Damn it ! What shall I do ? I'm confused .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0