Försovit mig .

Bra .. I natt kunde jag aldrig somna , låg verkligen & vred & vände mig till klockan var närmare två . Sen lyckades jag nog somna . Den enda dröm jag kommer ihåg , var att jag var ute & gick en sommar i min nya klänning :) Ååh , jag var så stolt :) Hihi .. Jag vill bara ha den nu !
Nej , nu är jag försenad till skolan , lär sätta fart nu .
                          Dagens outfit :

image25

Svart tröja - Red Label / Carlings
Byxor - DTN
Halsband - HM
Skorna drar jag på mig sen , men det är de från Paris :)

Ha det så bra nu gott folk , nu ska jag ha en 8.30-16.00 dag i skolan , fy !


Kommentarer
Postat av: Melle

VArt köper man dtn byxor? :) svara gärna i mail så fort som möjligt :)

2010-03-16 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0